Нога Долі ... Зі мною іще хтось

 

Виставка Нетра Бевзи "... Зі мною іще хтось " у Bezpala Brown Gallery була в значній мірі презентацією серії "Нога Долі".

Коли попередні цикли робіт Бевзи відображали еволюцію та завершенність техніки майстра, Нога Долі перевершила техніку, щоб осимволізувати Дух. Шлюб духовності з віховими місцями духу – це саме те, що піднімає ці роботи на новий рівень витонченності, яка переходить за межі простого відображення матеріалу. "Нога Судьби (4). Квітка" - втілення всього циклу. Її класичні лінії, як вирізка з Мікеланджелівської фрески... Пригнічений контраст кольорів... Повідомлення нового життя з відтінком шедевру. Нога настільки експресивна наскільки є протягнута до нас долоня. Творець залишив відбиток для всіх ... щоб відчути. Ця робота обов'язково знайде домівку у духовному місці ...повинна! Оскільки з неї походить дух, що торкається кожного, чій погляд падає на неї.

Магічність картин Бевзи – це використання люмінісцентного поєднання кольорів та образу що вони створюють. Потік кольору б'є у відповідь на найменший промінь світла. Немов його Ноги несуть в собі своє власне джерело світла. Навіть якщо такий ефект було досягнуто і в його попередніх циклах, схоже що Світло Вічне надихає духовність в кожній "Нозі Судьби".

Для Bezpala Brown Gallery було честю здійснити прем'єру "...І ще хтось зі мною". Це мистецтво підкреслює, що ми не самотні, дозволяючи глядачеві самому визначити хто є той, хто слідує з нами. Це мистецтво, якого тримаєшся, яке хвилює серце.

Наскільки прекрасні та промінентні його попередні цикли, але "Нога Судьби" має потенціал закріпити Бевзу серед еліти живих сучасних художників світу. Цей цикл торкає душу глядача без намагання відчудження. Це Дух, що відрізняється по природі від релігії таким чином, що люди різних віросповідань схвильовані одною і тією самою роботою. Це блискуча та вдала спроба звести людей разом відзначаючи сутність Духу у відсутність інституалізованої релігії.

Бевзині неймовірні художні можливості не секрет для Європи. Попередні цикли такі як "Елегії" та "Теодозії" основувалися на чудових поєднаннях колоьорів та уявної експресії ландшафтів. Інтенсивно глибокі та яскраві гами заворожили й відвідувачів нашої Галереї, що відразу відзначали глибину таланту цієї людини. А це в свою чергу дає нам надію сподіватися, що його взліт в Європі, як в зеркалі відзначиться визнанням та взльотом в Північній Америці.

 

Деррел Браун, галерист (Торонто, Канада)